czwartek, 6 czerwca 2013

Postanowiłem założyć bloga. Ten pomysł zrodził się we mnie już dawno, ale jakoś nigdy nie było czasu, żeby go zrealizować. Aż w końcu. Ten blog będzie o Inwazji. Postanowiłem, ze nie będę pisał o wszystkim na jednym blogu, bo raczej fanów WH:I mało obchodzą moje sprawy. :D Zatem Inwazja ma swój oddzielny blog, co jeszcze bardziej podkreśla, jak bardzo lubię i szanuje te grę.

No i skoro Wrocław
i Warszawa ma swoje blogi, ba, swój ma nawet Iława, to czemu Trójmiasto (ponad 1000-letni Gdańsk) miałoby go nie mieć? Mamy przecież poprzedniego wicemistrza Europy, 4 gracza  ubiegłorocznych Mistrzostw Polski (no, bliżej mu do nas, niż do kogokolwiek innego ;) ), zwycięzcę ubiegłorocznego turnieju regionalnego w Toruniu i II gracza tych zawodów. Zatem na tym blogu będę opisywał nasze zmagania oraz moje własne przemyślenia na tematy naszej ukochanej gry, która ma teraz świetny balans (nie mocy, chociaż może być, tu bana nie dostanę za gadanie o Star Warsach :D które, notabene, uwielbiam). Jeśli ktoś będzie miał ochotę do czytania, to zapraszam.

PS. Dlaczego taki adres? Bo najczęściej gram Imperium, a to chyba najbardziej charakterystyczna postać z tej rasy, i, jak to ktoś mądry powiedział, "jedyna grywalna legenda Imperium". :D I jedna z moich ulubionych jednostek ogólnie. A nazwa? Bo to mój sposób na zwycięstwo. Zapewne moi zacni koledzy z Trójmiasta to potwierdzą. No, ale jak się dostaje BYE w pierwszej rundzie w Toruniu na pięćdziesiąt kilka osób, a już w drugiej
rundzie liczba graczy jest parzysta... To trzeba farcić.  :D

5 komentarzy:

  1. Poprzedni wicemistrz Europy jest z Iławy :P I powodzenia w pisaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamut jest zarówno z Iławy, jak i z Trojmiasta. Tak jak Wojt. :D I dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Będę na pewno stałym czytelnikiem.
    pozdro i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Tobolem odkrylismy, ze Wojt jest z Gdynii

    OdpowiedzUsuń