poniedziałek, 23 września 2013

Zaczęliśmy 5 Ligę!

No i stało się! Niesankcjonowanym turniejem "Ore ore szabadabada" w dniu 19 września rozpoczęliśmy zmagania w 5 już, jubileuszowej lidze.

Na tenże turniej przyszło, rekordowo, 11 osób, w tym 4 nowych graczy. Gdy wszyscy już przyszli i się zapisaliśmy, rozpoczęliśmy gry.

Teraz szybko o talii: od OMP-ków miałem serdecznie dosyć Imperium, zatem, przeglądając karty Chaosu, natrafiłem na Fluxa. Przypomniałem sobie, że zawsze chciałem złożyć na tym talie. Trochę testowałem z Wujtratorem, i finalnie wyszedł taki deck:

http://deckbox.org/sets/482455

Gramy niemal only quest, wystawiamy Fluxa, Innowacją i/lub Blood Summoningiem wchodzi Lord. I wtedy kręcimy zaklęciami, bardzo pomoga to, że 9 jest za 0. Zawsze możemy też kontrolować (Psy, Muchy na Księciu, Płomienie Tzeencha). Albo napierać (poświęcamy np devki z bolta).Wrażenia po opisach gier:

Runda 1, vs Tobiaco, DWA 0:2
Tobiaco grał naporowymi Krasnoludami bez kontroli. On się rozwijał, zaczynał mnie atakować. Ja zacząłem kręcić i już miałem odpalać, ale Tobiaco rzucił My Life. Niestety, zapomniałem, że Flux zadaje nieanulowalne. Sam byłem bliski przewinięcia, potem dostałem kolejnego My Life. Miałem turę, Tobiaco miał jedną strefę spaloną, w queście nic, ale miał jeden kasy. Zagrałem źle, powinienem napełnić Księcia i atakować nim, Lordem i Spawnem (miałem też eksprymenty). Zaatakowałem samym Lord, dostałem Zabójcą z Karak Kadrin. 0;1. W drugiej było podobnie, Tobiaco szybko napierał, ja odpalam Fluxa, ale dostaję My Life. W odpowiedzi odpaliłem Fluxy do końca. Drugi My Life... No szkoda. Po grze dopiero Tobiaco ogarnął, że Flux zadaje nieanulowalne (nie znał nawet tej karty, ale się nie dziwię). No trudno.

Runda 2, vs Bartek, CHA 1:1
Nowy kolega, grał Chaosem na spaczaniu się. Z ciekawszych kart to Shaggoth (nie ten za X, ten za 5: http://deckbox.org/whi/Shaggoth [abstrahując, czemu on ma inaczej napisany rulling? "Forced: At the beginning of your turn, discard a card from your hand or destroy this unit."? What?]). Pierwsza gra mocno w plecy, zostałem zrushowany, nie pomogło nic, jednostka z mieczem i dyskiem umarła, ale byli jeszcze Khorvak i Shaggoth... Za dużo. W drugiej zaczynam, Mapa, Flux, Spawn, Obozy, grasz. Sorcerer, devka, zabij Spawna, grasz. Hm... Płomienie Tzeencha za 3 (miałem lojlki). Bartek Den, ja Ungory i Pustkowie. Haha, kontrola. Rozwijałem się szybciej, mimo iż potem byłem atakowany, to zrushowałem, w kluczowym momencie nie było u przeciwnika Spaczenia, zajechałem. Na trzecią nie starczyło czasu. Ale dzięki za grę.

Runda 3
vs Magiczny Marcin, WE (DE) 0:2
Jakiś random, miał napisane, że WE, pomyślałem, że pewnie jakiś napór albo kombo. A tu jednak Mroczne Elfy, trochę się zdziwiłem, i niestety zaskoczenie zadziałało na korzyść przeciwnika. Nie wiedziałem co robić, bo miały być Leśne Elfy, a ich tam nie było... A tak na serio, to gry bez historii, z przewijarkami nie mam szans, jedyną opcją był napór, ale na drugoturowego Lorda ze znamieniem dostałem Strzaskaną Myślą, po chwili też w Księcia. I po grze.

Runda 4
BYE
Było naprawdę blisko, ale, na szczęscie, tym razem przysyciło, w 4 turze już przeciwnik nie miał miejsca na damage. Druga to rush, pierwsza tura (nie zaczynam): 3x spawn, Książe, Blood Summoning, Lord za 3. Poświęcam Spawny, za 7. W następnej Eksperyment i 2x Offering (położył devkę). GG

Talia, mimo iż nie działała gdy ktoś mnie (wybrać jedno) przewijał/atakował/kontrolował, to dawała radość. Jednak, po prostu, nie jest to za silna. Chociaż fajna.

Turniej wygrał Killashit, nowy gracz, który rozjechał nas swoim HE na Kamieniu (jedynie Zygi stawił mu czoła). Gratulacje dla zwycięzcy, dzięki wszystkim za przybycie. Do zobaczenia w następny czwartek, tym razem gramy w Kataklizm.

Pełne wyniki:

| 1 | 'Kilaszit'                 | HE  | 4 | 10| 13 | 24 | 3-1-0 | 6/1 |
| 2 | Wojtek 'Wujtrator'        
| DWA | 4 | 10| 12 | 23 | 3-1-0 | 7/2 |
| 3 | Tomasz 'Zygi' Zejfert      | DE  | 4 | 8 | 16 | 29 | 2-2-0 | 6/2 |
| 4 | Marcin 'Magiczny Marcin'   | WE  | 4 | 7 | 9  | 22 | 2-1-1 | 5/2 |
| 5 | Paweł 'Tobiaco' Tobolewski | DWA | 4 | 6 | 14 | 27 | 2-0-2 | 5/5 |
| 6 | 'Broda'                    | ORC | 4 | 6 | 13 | 23 | 2-0-2 | 4/5 |
| 7 | 'Bartek'                   | CHA | 4 | 5 | 10 | 20 | 1-2-1 | 5/4 |
| 8 | Jakub 'Kubala' Janiak      | CHA | 4 | 4 | 11 | 18 | 1-1-2 | 3/5 |
| 9 | Michał 'Tobol' Tobolewski  | CHA | 4 | 3 | 13 | 21 | 1-0-3 | 3/6 |
| 10| 'Olaf'                     | ORC | 3 | 3 | 5  | 18 | 1-0-2 | 2/4 |
| 11| 'Yogi'                     | DE  | 3 | 3 | 3  | 13 | 1-0-2 | 2/4 |

 
I szczegółowy wykaz rund:

Runda 1

|  1 |              Wujtrator | 2 : 0 | Olaf           |
|  2 |                 Kilaszit | 2 : 0 | Yogi          |
|  3 |                  Kubala | 0 : 2 | Tobiaco     |
|  4 |                      Zygi | 2 : 0 | Broda        |
|  5 | Magiczny Marcin | 1 : 1 | Bartek       |
|  6 |                    Tobol | BYE|                   |

Runda 2

|  1 |                      Zygi | 1 : 1 | Wujtrator  |
|  2 |                 Tobiaco | 2 : 1 | Tobol        |
|  3 | Magiczny Marcin | 0 : 1 | Kilaszit     |
|  4 |                  Kubala | 1 : 1 | Bartek       |
|  5 |                      Yogi | 0 : 2 | Olaf          |
|  6 |                    Broda | BYE|                  |




 Runda 3

|  1 |                 Tobiaco | 0 : 2 | Kilaszit                 |
|  2 |                      Zygi | 2 : 0 | Tobol                    |
|  3 |              Wujtrator | 2 : 0 | Broda                    |
|  4 |                      Olaf | 0 : 2 | Bartek                   |
|  5 |                  Kubala | 0 : 2 | Magiczny Marcin |
|  6 |                      Yogi |BYE |                               |

Runda 4

|  1 |                     Zygi | 1 : 1 | Kilaszit                |
|  2 |             Wujtrator | 2 : 1 | Tobiaco                |
|  3 |                   Broda | 2 : 1 | Bartek                  |
|  4 |                   Tobol | 0 : 2 | Magiczny Marcin |
|  5 |                 Kubala |BYE |                              |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz